A 10. Eger Rally után beszélgettem, Várkonyi Szabolcs Rallyversenyzővel.
Eger Rally-n vettél részt, melyet felkészülésnek – tesznek szántad az írországi ERC futamod előtt.
Mennyire sikerült beállítani a Hondát a Circuit of Ireland Rally-ra? – Jók lettek az autó beállításai, azonban csak itt a pályabejárás során szembesültünk az itteni pályákkal és kiderült, hogy teljesen más kell, mint amire számítottunk, majd az itteni teszten módosítjuk.
Voltak-e hasonló jellegű pályák, mint amik kint várnak rátok? – Sajnos nem, ilyen pályák nálunk nyomokban sincsenek.
Mit lehet tudni az Írországi ERC futam pályáiról, azon kívül, hogy aszfaltosak? – Azt hiszem 18 gyorsasági lesz, 210 km, tele ugratóval és szeszélyes, kiszámíthatatlan időjárással. Szerencsére megkönnyíti a helyzetet, hogy az ERC- s gumik egyformák, csak keménységben van különbség, így annyira nem nehéz a választás. Nem vészesen kihordásosak a pályák, bár sehol nincs legumizva, pár helyen számítunk csak erre.
Idén ez lesz a második ERC futamotok a Janner Rallye volt az első. Az ERC3 kategóriában hol szeretnétek végezni? – Mivel itt a teljes Junior mezőny is képviselteti magát, több, mint 25-en vagyunk, mindenki a legújabb fejlesztésű autókkal, így a pontszerzés sem lesz egyszerű, főleg, ha csúszósak lesznek az utak, az R2-es kocsik sokkal könnyebben vezethetőek ilyen utakon, ilyen körülmények között, de mindenképpen célba kell érnünk, az már fél siker!
Támogatók: HETECH TREND KFT., SUN&FUN HOLIDAYS, TRUCK PARTS KFT., AIRVENT ZRT., DROIDX KFT., VILLUMEN KFT., VPT GROUP, HONDA ÉLES, CARWAX, DI-FER KFT., ATRA KFT.
– Hajósi Miklós – www.hajoka.hu