Ismét egy hibátlan verseny Vetteltől, míg Alonso másodikként sok pontot hozott. Räikkönen csak a kilencedik.
Vettel hibátlanul rajtolt, első helyét gond nélkül megőrizte, és szinte azonnal nekilátott a szükséges előnyt kialakítani. A német pilótának az ötödik körben már 5 másodperces előnye volt a második Hamiltonnal szemben. Alonso ekkor már – Bottas előzése után – az ötödik helyen autózott. A mezőny végén Massa a másik Ferrarival is komoly felzárkózásba kezdett: a 10. körben már Räikkönent támadta, aki igencsak szenvedett a Lotus-szal.
A 14. körben kezdődtek a kerékcserék, legalábbis azok számára, akik a versenyt két kiállással szerették volna abszolválni. Ahogy sejteni lehetett, a Lotus ezúttal is eggyel kevesebb bokszkiállással szerette volna megoldani a futamot: Räikkönen csak a 23. körben cserélte le a szuperlágy-gumikat. Szegény finnt viszont ezen a versenyen még az ág is húzta: a kerékcserét elrontotta a csapat. A lassításból kiderült, az emelő kicsúszott a kocsi alól, hátul.
A 24. körben Vettel előnye már 14 másodperc volt Hamiltonnal szemben. Csapattársa, Rosberg a 30. körben volt kénytelen megválni harmadik helyétől. Ekkor ugyanis Webber és Alonso is leelőzte. A 34. körben furcsa látványban részesültek a Forma-1 rajongói: Vettel lekörözte Räikkönent.
Fernando Alonso a 42. körben Webberen is túljutott, és tempójából ítélve egyértelmű volt, Hamiltonra is veszélyes lesz.
A két Lotus közül Grosjean a 43. körben dobta le a lágy gumikat, hogy szuperlágyon folytassa, de a terv nem jött be: a francia pilóta 12 fordulóval később ismét gumit cserélt. Nem valószínű, hogy tervezett kiállás volt, talán, a gumiszettel akadhatott problémája. Csapattársa, Räikkönen eközben profitálhatott Sutil büntetéséből, akit a kék zászló ignorálása miatt ítéltek áthajtásos büntetésre. A finn ezzel a 8. helyre jött fel.
Alonso továbbra is zárkózott Hamiltonra, akit végül a 63. körben meg tudott előzni. Ezzel a spanyol ismételten kihozta a maximumot a versenyből, hiszen Vettel most elérhetetlen volt számára. A másik Ferrari pilóta, Massa, az utolsó körben még megelőzte Räikkönent, aki ezek után már csak egyetlen dolognak örülhetett: 9. helyével, és az ezért járó 2 ponttal beállította Michael Schumacher 24 futamon át tartó pontszerzéses rekordját.