Selena Gomez, Lewis Hamilton vagy éppen Usain Bolt. Világsztárok, akik emberek millióinak mutatnak irányt például a divatban, ezért világmárkák küzdenek a kegyeikért, és mind a hárman ugyanannak a sportruházatnak a reklámarcai. E nemes csapat tagja lett Tordai István, a SportVerda című magyar autós műsor házigazdája.
– Ebben a történetben szerintem nem az a legfőbb elismerés, hogy szerepelhetek egy világmárka filmjében, hiszen országonként több arca is van egy-egy brand-nek, és nem mindenki világsztár. Számomra az volt az igazi megtiszteltetés, hogy a filmet mi készíthettük a saját elképzelésünk szerint – kezdte a műsorvezető.
– A világmárka több official videóját is megnéztük, és azt láttuk, hogy a filmek nagyon gyorsak, pörgetik, diktálják a divatot, ugyanakkor szeretik belevinni a tradíciót. Mi megpróbáltunk valami újat, lágyabbat. A sűrűn változó, villódzó képek helyett szépséget vittünk a filmbe, és elfogadásra talált. Büszkék vagyunk. Amikor gyerek voltam, a családunk nem számított kiemelkedően jómódúnak, és mint a gyerekek általában, én is álmodoztam szép ruhákról meg autókról. Valóra vált egy álmom – mondta dr. Tordai István.