Újabb rangos szakmai elismerésben részesült a Pulitzer emlékdíjas Propaganda. A vasárnap megtartott Fonogram-VOLTfolió díjátadón Tilla riportműsora a Televízió kategóriában bizonyult a legjobbnak.
Újabb díjat zsebelt be a Propaganda. A SuperTV2 és Tilla kultikus műsora a VOLTfolio 2013-as szavazáson a szakmai zsűri véleménye alapján a legjobb televíziós műsor lett.
– Nagy öröm ez nekem és a kollégáimnak, hiszen manapság már nagyon kevés médiadíj létezik, ilyen formán kevés visszajelzés van a munkánkra. Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen rangos mezőnyben mérethettük meg magunkat. A Propaganda lassan 11 éves, köszönet illeti minden eddigi munkatársunkat, támogatónkat. Jó érzés, hogy a TV2-csoport is úgy gondolja, hogy az ilyen presztízsműsoroknak is helyük van a képernyőn ebben az alapvetően profitorientált szakmában. – nyilatkozta Tilla, aki nem csak műsorvezetője a Propagandának, de szerkesztője, kreatív szakembere és riportere is egyben.
Egyéni látásmódján keresztül a műsor eddig nem ismert oldaláról mutatja be a sztárokat, enged bepillantást mindeddig ismeretlen világukba, vagy éppen olyan kevésbé ismert, de nagy formátumú, kreatív embereket mutat be, akik valami egyedit, maradandót alkottak és váltak ezáltal sikeressé.
A díjról:
A VOLTfolió Kulturális Médiadíjat 11 évvel ezelőtt a VOLT Fesztivál két alapítója, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert hívta életre. A szavazás rendszere és menete évről-évre változik. A VOLTfolió alapítói szakmai kuratóriumot hívtak életre, amely tagjaiként elismert személyiségeket, elsősorban művészeket, rendezvényszervezőket és médiaszakembereket kértek fel. A szakmai kuratórium elsődleges feladata a szakmai szavazásra felkérni kívánt személyek listájának összeállítása. A szakmai szavazáson művészek, illetve a zene területén tevékenykedő, elismert szakemberek vesznek részt, ők jelölik ki a kategóriánként 5-5 jelöltet, akik közül egy szűkebb grémium választja ki a győztest. (forrás: voltfolio.hu)
– Nagy öröm ez nekem és a kollégáimnak, hiszen manapság már nagyon kevés médiadíj létezik, ilyen formán kevés visszajelzés van a munkánkra. Nagyon boldog vagyok, hogy egy ilyen rangos mezőnyben mérethettük meg magunkat. A Propaganda lassan 11 éves, köszönet illeti minden eddigi munkatársunkat, támogatónkat. Jó érzés, hogy a TV2-csoport is úgy gondolja, hogy az ilyen presztízsműsoroknak is helyük van a képernyőn ebben az alapvetően profitorientált szakmában. – nyilatkozta Tilla, aki nem csak műsorvezetője a Propagandának, de szerkesztője, kreatív szakembere és riportere is egyben.
Egyéni látásmódján keresztül a műsor eddig nem ismert oldaláról mutatja be a sztárokat, enged bepillantást mindeddig ismeretlen világukba, vagy éppen olyan kevésbé ismert, de nagy formátumú, kreatív embereket mutat be, akik valami egyedit, maradandót alkottak és váltak ezáltal sikeressé.
A díjról:
A VOLTfolió Kulturális Médiadíjat 11 évvel ezelőtt a VOLT Fesztivál két alapítója, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert hívta életre. A szavazás rendszere és menete évről-évre változik. A VOLTfolió alapítói szakmai kuratóriumot hívtak életre, amely tagjaiként elismert személyiségeket, elsősorban művészeket, rendezvényszervezőket és médiaszakembereket kértek fel. A szakmai kuratórium elsődleges feladata a szakmai szavazásra felkérni kívánt személyek listájának összeállítása. A szakmai szavazáson művészek, illetve a zene területén tevékenykedő, elismert szakemberek vesznek részt, ők jelölik ki a kategóriánként 5-5 jelöltet, akik közül egy szűkebb grémium választja ki a győztest. (forrás: voltfolio.hu)