2022. február 24-én a BMW M GmbH „Huddle Speech” című filmjének világpremierjével kezdetét veszi a nagyteljesítményű sportautókat építő divízió négy állomásból álló, egész éves ünnepségsorozata +++ A jubileumi esztendő a márka átalakulását is előrevetíti: a BMW M divízió jövőképe az újfajta csúcsteljesítmény, a hálózatról tölthető vezetési élmény és a magával ragadó luxus alappilléreire épül.
2022. május 24-én, a BMW M GmbH megalapításának 50. évfordulóján a nagyteljesítményű sportautókat építő divízió ünnepségsorozata már gőzerővel zajlik majd. Az egész éves ceremónia február 24-én, a BMW M divízió filmjének világpremierjével veszi kezdetét: az alkotásban a legváltozatosabb BMW M modellek és sofőrjeik tűnnek fel. A stratégiák egyeztetésére, a közös motivációra és az egymás buzdítására szolgáló találkozók szinte mindegyik csapatsportban jelen vannak. Itt mindez számtalan BMW M modell társaságában zajlik.
A legsportosabb összejövetelről készült film érzelmekkel telve mutatja be, hogy mi mindenről szól a nemzetközi BMW M közösség. Hiszen legyenek bármennyire is különbözőek az autók és sofőrjeik, egyvalamiben osztoznak: az érzésben, amely gázadásra letaglózó adrenalinnal pörgeti fel és bizsergetve ragadja magával a vezetés szerelmeseit. A BMW M modellek immár 50 éve ezt kínálják, rajongással és izgalommal telve, mégis a saját útjukat járva. A megannyi merész, egyedülálló csúcsmodell volánja mögött minden sofőrt ugyanaz a hamisítatlan BMW M élmény élteti: „WE ARE M”.
„Február 24-én büszkén kiáltjuk világgá jubileumi ünnepségsorozatunk kezdetét. A „Huddle Speech” című film a BMW M GmbH rendkívüli alkotásainak sorát folytatja, kicsit mégis más módon: a film a múlt ikonikus mérföldkövei mellett a márka átalakulását is előrevetíti. Folyamatosan a jövőbe tekintünk, miközben nem hagyjuk kialudni a BMW M modellek nagyszerű rajongói bázisát éltető lángot sem” – fogalmazott Timo Resch, a BMW M GmbH ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős elnöke. „Rajongóinkkal együtt, nemzetközi közösségünk tagjaival karöltve akarunk ünnepelni, ezért egész évre izgalmas meglepetésekkel készülünk, mindegyik kommunikációs csatornánkon. Már nagyon várjuk” – tette hozzá.
A „WE ARE M” mindent magába foglal, amiről a BMW M divízió szólt és szólni fog
A jubileumi év alkalmából megálmodott ünnepségsorozat élményekkel telve mutatja be a BMW M GmbH esszenciáját: a nagyteljesítményű sportautók sokoldalúságát, merészségét és innovációs erejét, azonnal felismerhető köntösbe csomagolva. A BMW M1 Procar sorozattól kezdve, a BMW i4 M50 tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé modellen keresztül, a BMW Concept XM tanulmányautóig: a BMW M a vezetés élményének szimbóluma. A trikolor árnyalat égisze alatt megtervezett autók más-más felhasználási területükből adódóan eltérőek, génjeikben mégis egyformák: feltűnőek, egyediek és bevállalósak. Olyan összetéveszthetetlen tulajdonságok ezek, amelyek a jubileumi esztendő ünnepségsorozatát is nagymértékben meghatározzák.
A BMW M GmbH fennállásának 50. évfordulója alkalmából megálmodott ünnepségsorozat négy állomásból áll, ezeket egymás után aktiválják majd a szervezők. A „Huddle Speech” című film által fémjelzett első állomás a BMW M divízió félévszázados öröksége előtt tiszteleg, a második állomás pedig a márka elmúlt 50 esztendejének motorsport-sikereit veszi sorra. A harmadik állomást az elektromos mobilitás, míg a negyediket az egyedi életstílus jellemzi. Eközben az év folyamán a BMW M GmbH számos látványos újdonságról lerántja a leplet és megannyi jelentős nemzetközi eseményen reflektorfénybe gurul. A BMW Motorsport klasszikus emblémája pedig csak egy azon meglepetések közül, amelyekkel a BMW M divízió a nemzetközi BMW M közösség számára készül.
Legendás örökségéből táplálkozva a BMW M divízió a márka jövőképét is előrevetíti
Az 50. évfordulót ünneplő globális kommunikáció arra is kiváló lehetőséget teremt, hogy a BMW M GmbH páratlan történelmére, fantasztikus motorsport-diadalaira, valamint a teljesítményre optimalizált modellek és a nagyteljesítményű sportautók szegmensében elért kimagasló sikereire is visszatekintsen. Ez utóbbiak egyike a 2018-ban bemutatott „M Town” kampány is, amely a BMW M modellek rajongóinak felejthetetlen élményt okozott.
A BMW M GmbH azonban nem ül a babérjain, ehelyett gőzerővel jövőbeni átalakulására koncentrál. A jubileumi esztendő ünnepségsorozatának következő három állomásán az újfajta csúcsteljesítmény, a hálózatról tölthető vezetési élmény és a hamisítatlan BMW M életstílus is a figyelem középpontjába kerül. Hiszen a BMW M divízió a vezetés abszolút élményét élteti – ahogyan a múltban, úgy a jövőben is.
A film a https://youtu.be/Jt_JL29K6Us címen érhető el.